Online siparişin hızla yayıldığını ve günlük kullanım açısından bakıldığında internetin gitgide daha çok önem kazandığını bilen Little Caesars, sanal dünyada müşterilerine ulaşabilmek ve kaliteli hizmet sunabilmek için yaptığı yatırımların meyvesini topluyor. LC Pizza, web ortamında, tüketicilerin beğendiği markalarla günlük kampanyalar düzenleyen ve üyelerine ekonomik anlamda cazip fırsatlar sunan Grupanya web sitesi üzerinden 9 Aralık'ta gerçekleştirdiği kampanyada, bir günde aldığı 24 bini aşkın siparişle satış rekoru kırdı.
LC, online pazarda günün konusu olan kampanyada 33 TL'lik büyük boy pizza ve 1 lt'lik içecekten oluşan menüsünü Grupanya üyelerine, tedarikçilerinin de desteğiyle %70'lik bir indirimle 9 TL'ye sundu. İndirim fırsatı yalnızca İstanbul ve Ankara'yı kapsamasına karşın LC pizza, gün boyunca binlerce kişiden aldığı siparişle ulaşılması güç bir rakam yakalayarak bir önceki markanın rekorunu neredeyse ikiye katladı. Bu rakam sadece Türkiye için değil, gelişmiş ülkelerdeki benzer kampanyalar arasında da rekor sayılabilecek bir düzeyde.
Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan LC Pazarlama Müdürü Esin Çınar Bilgili, kampanyanın Türkiye'de geçmişi çok kısa olan ve internetten fırsatlar sunan satış fikrinin başarılı uygulanması üzerine kurulu olduğunu belirterek şunları söyledi: “Çağdaş pazarlamanın gereği olarak online ortama inanıyoruz, online satış yöntemlerine uzun zamandan bu yana yatırım yapıyoruz. Rakiplerimizin henüz denemediği yollarda ilerliyoruz ve Türkiye'de bu konuda ilkleri gerçekleştiriyoruz. Bilindiği üzere pizza sektöründe web siteleri aracılığıyla ilk online satışı da LC pizza olarak biz gerçekleştirdik.”
LC fanatiklerinin promosyon yönelimleri konusunda ciddi deneyimleri olduğunu ifade eden Bilgili, kampanya hedefinin yeni müşteriler kazanmak ve mevcut müşterileri mutlu etmek olduğunu belirtti. “Pizza yemeyen kalmayacak” sloganıyla hareket ettiklerini ve bu doğrultuda gerçekleştirilen kampanyanın ciddi bir fiyat promosyonu sunduğunu ifade eden Bilgili, bu fiyat için tedarikçilerinin kendilerine önemli destek sağladığını söyleyerek “Başta Pepsi firması olmak üzere kampanyamızın oluşumuna destek veren tüm tedarikçilerimize teşekkür ediyoruz” dedi.
Dünyanın üç büyük pizza zincirinden biri olan LC, Türkiye'deki büyümesini hızla sürdürüyor. 2006'da 12 olan restoran sayısını 2010 sonunda yedisi subfranchise işletmesi olmak üzere toplam 50'ye ulaştırmayı hedefleyen LC Türkiye, 2010 yılı içinde 20 restoran açarak LC franchise ülkeleri arasında en hızlı büyümeyi gerçekleştirdi. LC Türkiye'nin 2011 yılı hedefi ise 100 restoran. LC Türkiye bu hedef doğrultusunda, 2011 yılı içinde başvuru yapanlar arasından uygun adaylarla anlaşarak franchise restoran sayısını 20'ye çıkaracak.
2011'de, İstanbul ve Ankara'nın dışında Bursa, Kocaeli ve İzmir'de de yeni şubeler açacak olan LC Türkiye, 2012 yılından itibaren Türkiye'nin diğer bölgelerinde de restoran açmak için çalışmalarını sürdürüyor.