Hindistan'da Mumbai Havalimanı'nda hizmetlerini sürdüren Çelebi-Nas Airport Services India, havayolunun tüm istasyonları arasında öne çıkarak müşterilerinden Bahrain Havayollarına, Yer Hizmetleri'nde En İyi İstasyon Performansı ödülünü kazandırdı. Eylül 2009 itibariyle yapılan değerlendirmeler sonucunda, Bahrain Havayollarının Mumbai İstasyonu, Yer Hizmetlerinde En İyi Performans derecesini elde etti. Sonuçları tüm havalimanlarına açıklayan ve BOM İstasyonu'nu tebrik eden havayollarının Yer Hizmetleri Bölüm Başkanı Nasser A. Aziz Bin Hamad, güvenlik ve kazalar konusunda sıfır hata, dakiklik performansı, excess (fazla) bagaj ücretleri, müşteri hizmetleri, doğru bagaj elleçleme ve kısa mesafeli bagaj kriterlerine bakılarak yapılan değerlendirmelerden en yüksek puanı toplayan Mumbai İstasyonu'nu başarılı performansı dolayısıyla tebrik ve takdir ettiklerini açıklayarak, başarılarının devamını diledi.
Bahrain Havayollarının İstasyon Müdürü Chryslnn Gonsalves de kendilerine sunulan kaliteli hizmet ve başarılı performans için tüm Çelebi-Nas ekibine teşekkürlerini iletti. Gonsalves, Çelebi-Nas'ın Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (COO) Cem Şensöz'e gönderdiği yazıda, "Bahrain Havayolları çalışanlarına verdiğiniz destek ve operasyonlarımızı sorunsuz gerçekleştirmemiz konusunda ofislerinizi kullanmamıza gösterdiğiniz müsamaha için de ayrıca teşekkür ederiz. İşbirliğimizin her zaman sürmesi dileğiyle" ifadesine yer verdi.
Çelebi-Nas'ın bu başarısından haberdar olan Çelebi Hava Servisi Genel Müdürü S. Samim Aydın da Mumbai'ye gönderdiği yazılı mesajda, sundukları mükemmel hizmet için tüm ekibi tebrik etti.